Fitness

Fitness

Dziedziną sportu przeznaczoną typowo dla pań jest fitness. Są to różnego rodzaju zajęcia mające na celu kształtowanie sylwetki pań, nie tylko w podeszłym wieku, bowiem na fitness uczęszczają także osoby młode, które chcą po prostu poprawić swoją sylwetkę. Przez pojęcie fitness rozumie się szereg różnych zajęć, jak na przykład BPU czy też Płaski brzuch, które mają na celu kształtowanie sylwetki. Fitness jest rodzajem sportu, bo zawiera w sobie bardzo dużo ruchu, sprawia, że się pocimy, że spalamy zbędne kilogramy, poprawia się także nasza kondycja. Fitness jest po prostu odmianą sportu dla pań, bo składa się z zajęć przygotowanych w taki sposób, aby wszystkie ćwiczenia były przyjemne i mało inwazyjne, przez co nie zniechęcamy się do nich tak szybko. Takie zajęcia często przeprowadzane są na tle muzyki, przez co ćwiczenia i uprawianie sportu staje się jeszcze bardziej przyjemne. Elementem koniecznym do przeprowadzenia takich zajęć jest obecność instruktora lub najczęściej instruktorki, która zna się na rzeczy i potrafi dostosować rodzaj zajęć do osób ćwiczących. Taka umiejętność sprawia, że wszyscy są zadowoleni – klienci, bo mogli poćwiczyć w miłej atmosferze, a i sam instruktor, bo zyskał w końcu nowych klientów.

Ten sport w dzisiejszych czasach staje się coraz bardziej popularny, raz po raz otwierane są nowe ośrodki fitnessu, w których spotykają się osoby chętne, tam przeprowadzane są także zajęcia. Takie ośrodki fitness często posiadają także siłownię, która dostosowana jest pod potrzeby kobiet, a nie umięśnionych mężczyzn, proponuje się ćwiczenia spokojne, ale i tak kształtujące sylwetkę. Na pewno wizyta w takim centrum byłaby dla wielu z nas przyjemnością, warto więc choć raz wybrać się do takiego centrum i podjąć uprawianie tego sportu, bo na pewno spodoba nam się on, a sam ośrodek będziemy odwiedzać o wiele częściej. Nie zapominajmy więc, jak ważną rolę w naszym życiu pełni sport, bo sporo może od niego zależeć. Jeżeli same nie mamy motywacji do podjęcia ćwiczeń, to koniecznie powinnyśmy wybrać się na zajęcia fitness, bo oprócz możliwości ćwiczeń, będziemy miały także szansę na poznanie nowych ludzi.



Sonda

Twój ulubiony sport

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Najnowsze komentarze

    Szukaj

    Trening piłkarza to oczywiście praca nad mięśniami nóg. a więc nad grupą zginaczy i prostowników uda. które działają na staw kolanowy. To właśnie staw kolanowy podlega największym obciążeniom podczas uprawiania tego sportu, stąd częste doniesienia o uszkodzeniach tego stawu u piłkarzy. Urazy najczęściej dotyczą łękotki. która znajduje się w przedniej części stawu kolanowego. W trakcie meczu trwa twarda walka między napastnikiem a pilnującym go obrońcą. Wślizg. element obrony, czasem kończy się urazem nogi napastnika. Stłuczenie mięśni uda czy podudzia to najmniej dotkliwe następstwa walki na murawie boiska. Poważne uszkodzenia dotykają stawu kolanowego. Eliminują one zawodnika z gry. czasem na wiele tygodni czy miesięcy i kończą się często interwencją chirurga-ortopedy. Mięśnie podudzi i stóp wraz z aparatami stawowymi są narażone na największy wysiłek w czasie treningu futbolisty, . Wyskok do piłki czy mocne jej uderzenie to obciążenie dla stawu skokowego oraz stawów śródstopia. Zerwane ścięgna Achillesa są wynikiem urazu spowodowanego działaniem dużych sił na staw skokowy.